Srovnávací práce žáků
SROVNÁVACÍ PRÁCE:
KOORDINÁTOR:
Mgr. Eva SMAŽÍKOVÁ | tel. 261 109 521 | smazikova@zs-ohradni.cz |
Mgr. et Mgr. Jana PELCOVÁ | tel. 261 109 524 | pelcova@zs-ohradni.cz |
Ve školním roce 2019/20 proběhne opět testování všech našich žáků. Testy připravuje tým pedagogů daných předmětů v metodických orgánech. Testy jsou zadávány pro všechny třídy ve stejný den, ze stejného předmětu. V červnu 2020 proběhne všeobecná srovnávací práce z předmětů: Př, Z, D, F, Ch pro žáky 6.-9. ročníku.
KDY:
POŘADÍ: | 1. | 2. | 3. | 4. | |||
MĚSÍC: | listopad 2019 | leden 2020 | únor/březen 2020 | květen 2020 | květen 2020 | červen 2020 | |
DATUM: | 25. – 29. 11. 2019 | 16. – 17. 1. 2020 | 26. 2. – 5.3. 2020 | 25. – 27. 5. 2020 | |||
PŘEDMĚTY: | Čj / M / Aj 1.st. |
Aj 2.st |
Čj / M / Aj 1.st. |
Aj 2.st. |
Čj / M / Aj 1.st. |
všeobecné znalosti
Př / Z / D / F / Ch |
|
ROČNÍK: | 2. – 9. | 6. – 9.
běžné třídy – ano, SVP třídy – ne |
1. – 9. | 6. – 9.
běžné třídy – ano, SVP třídy – ano |
1. – 9. | 6. – 9. | |
FORMA: | ČJ + M + AJ = písemná | PC | ČJ + M + AJ = písemná | ústní | ČJ + M + AJ = písemná | PC |
KDE:
ČJ | M | AJ | VŠEOBECNÉ | |
1. stupeň | kmenové třídy | kmenové třídy | kmenové třídy | – |
žáci s PO2 | PC2 | PC2 | – | – |
žáci s PO3 | PC2 | PC2 | – | – |
ČJ | M | AJ | VŠEOBECNÉ | |
2. stupeň | kmenové třídy | kmenové třídy | PC1, PC2 | PC1, PC2 |
žáci s PO2 | fyzika | fyzika | PC1, PC2 | PC1, PC2 |
žáci s PO3 | PC1 | fyzika | PC1, PC2 | PC1, PC2 |
UČIVO:
- uvedeno 14 dnů předem na webových stránkách školy
Okruhy 2. srovnávací práce 2019/2020 | |||
4.3. 2020 | 26.2. 2020 | 3.3. 2020 | 16. 1. – 17. 1. 2020 |
ČESKÝ JAZYK | MATEMATIKA | ANGLICKÝ JAZYK 1.st. | ANGLICKÝ JAZYK 2.st. běžné |
1. roč. | 1. roč. | 1. roč. | – |
2. roč. | 2. roč. | 2. roč. | – |
3. roč. | 3. roč. | 3. roč. | – |
4. roč. | 4 .roč. | 4. roč. | – |
5. roč. | 5. roč. | 5. roč. | – |
6. roč. | 6. roč. | – | 6. roč. |
7. roč. | 7. roč. | – | 7. roč. |
8. roč. | 8. roč. | – | 8. roč. |
9. roč. | 9. roč. | – | 9. roč. |
VYHODNOCENÍ:
- za třídu
- za ročník
- za jednotlivé předměty
SEZNÁMENÍ S VÝSLEDKY:
žáci: na konkrétních hodinách daného předmětu, s celkovými výsledky na TH
rodiče: na TS, v ŽK
ZADÁNÍ:
3. srovnávací práce
25.3. – 29.3. 2019 |
||
ČESKÝ JAZYK | MATEMATIKA | ANGLICKÝ JAZYK |
25.3. 2019
6. a 8. roč. píše až v pondělí 15.4.2019!!! |
26.3. 2019 | 28.3. – 1.st., 6. a 8.roč.
29.3. – 7. a 9.roč. NEÚČASTNÍ SE TŘÍDY 6.C, 7.D, 8.C, 9.C!!! |
1.vyuč. hodina | 1.vyuč. hodina | 1.vyuč. hodina – 1.st.
1. – 6. vyuč. hod. – 2.st. |
1.roč. | 1.roč. | 1.roč. |
2.roč. | 2.roč. | 2.roč. |
3.roč. | 3.roč. | 3.roč. |
4.roč. | 4.roč. | 4.roč. |
5.roč. | 5.roč. | 5.roč. |
6.roč. | 6.roč. | 6.roč. |
7.roč. | 7.roč. | 7.roč. |
8.roč. | 8.roč. | 8.roč. |
9.roč. | 9.roč. | 9.roč. |
2. srovnávací práce 14. 1. – 17. 1. 2019 |
||
ČESKÝ JAZYK | MATEMATIKA | ANGLICKÝ JAZYK |
17.1. 2019 | 15. 1. 2019 | 14.1. – 1.st., 6. a 7.roč.
16. 1. – 8. a 9. roč. NEPÍŠÍ TŘÍDY 6.C, 7.D, 8.C, 9.C |
1.roč. | 1.roč. | 1.roč. |
2.roč. | 2.roč. | 2.roč. |
3.roč. | 3.roč. | 3.roč. |
4.roč. | 4.roč. | 4.roč. |
5.roč. | 5.roč. | 5.roč. |
6.roč. | 6.roč. | 6.roč. |
7.roč. | 7.roč. | 7.roč. |
8.roč. | 8.roč. | 8.roč. |
9.roč. | 9.roč. | 9.roč. |
1. srovnávací práce 7. 11. – 13. 11. 2018 |
||
ČESKÝ JAZYK | MATEMATIKA | ANGLICKÝ JAZYK |
7. 11. 2018 | 8. 11. 2018
NEPÍŠE TŘÍDA 7.C!!! |
12. 11. – 1.st., 6. a 7. roč.
13. 11. – 8. a 9. roč. |
1.roč. – nepíše | 1.roč. – nepíše | 1.roč. – nepíše |
2.roč. | 2.roč. | 2.roč. |
3.roč. | 3.roč. | 3.roč. |
4.roč. | 4.roč. | 4.roč. |
5.roč. | 5.roč. | 5.roč. |
6.roč. | 6.roč. | 6.roč. |
7.roč. | 7.roč. | 7.roč. |
8.roč. | 8.roč. | 8.roč. |
9.roč. | 9.roč. | 9.roč. |
3. srovnávací práce
25.3. – 29.3. 2019 |
||
ČESKÝ JAZYK | MATEMATIKA | ANGLICKÝ JAZYK |
25.3. 2019
6. a 8. roč. píše až v pondělí 15.4.2019!!! |
26.3. 2019 | 28.3. – 1.st., 6. a 8.roč.
29.3. – 7. a 9.roč. NEÚČASTNÍ SE TŘÍDY 6.C, 7.D, 8.C, 9.C!!! |
1.vyuč. hodina | 1.vyuč. hodina | 1.vyuč. hodina – 1.st.
1. – 6. vyuč. hod. – 2.st. |
1.roč. | 1.roč. | 1.roč. |
2.roč. | 2.roč. | 2.roč. |
3.roč. | 3.roč. | 3.roč. |
4.roč. | 4.roč. | 4.roč. |
5.roč. | 5.roč. | 5.roč. |
6.roč. | 6.roč. | 6.roč. |
7.roč. | 7.roč. | 7.roč. |
8.roč. | 8.roč. | 8.roč. |
9.roč. | 9.roč. | 9.roč. |
4. srovnávací práce
10.6. – 14.6.2019 |
||
ČESKÝ JAZYK | MATEMATIKA | ANGLICKÝ JAZYK |
10.6.2019
|
11.6.2019 písemně 1.st.
11.a 12.6.2019 ústně 2.st. |
13. – 1.st., 6. a 7.roč.
14. 6. – 8. a 9. roč. NEÚČASTNÍ SE TŘÍDY 6.C, 7.D, 8.C, 9.C!!! |
1.vyuč. hodina | 1.vyuč. hodina – 1.st.
1. – 5. vyuč. hod. – 2.st. |
1.vyuč. hodina – 1.st.
2. – 4. vyuč. hod. – 2.st. |
1.roč. | 1.roč. | 1.roč. |
2.roč. | 2.roč. | 2.roč. |
3.roč. | 3.roč. | 3.roč. |
4.roč. | 4.roč. | 4.roč. |
5.roč. | 5.roč. | 5.roč. |
6.roč. | 6.roč. | 6.roč. |
7.roč. | 7.roč. | 7.roč. |
8.roč. | 8.roč. | 8.roč. |
9.roč. | 9.roč. | 9.roč. |
Testování ČŠI 2016/2017
listopad 2018 – 8. ročík – národní testování ČŠI – Přírodovědná gramotnost
květen 2017 – 9. ročník – národní testobání ČŠI – Matematika, přírodovědné znalosti
duben 2017 – 9. ročník – mezinárodní testování PISA
Testování – SCIO TESTY 2016/2017
Naši žáci byli testováni u společnosti SCIO.
SCIO 2016/2017 jsme testovali:
5. ročník – STONOŽKA 5: ČJ, M, AJ, VŠEOBECNÝ, Klíčové kompetence,
8. ročník – DOVEDNOSTI PRO ŽIVOT: informační gramotnost vztahy a komunikace, řešení problémů.
SCIO 2015/2016 jsme testovali:
3. ročník – STONOŽKA 3: Čj, M, Aj, Všeobecný, Klíčové kompetence
8. ročník- DOVEDNOSTI PRO ŽIVOT: informační gramotnost, vztahy a komunikace, řešení problémů
novinka!! MAPA ŠKOLY – leden 2016
Šetření pro ZŠ se zaměřuje na tyto oblasti:
- cíle školy
- školní vzdělávací programy
- výběr školy
- spokojenost se školou
- kvalita a forma výuky
- hodnocení
- vztahy
- bezpečné a zdravé prostředí školy
- materiální zázemí
- školní NEJ
Dotazníky:
- pro 1. stupeň žáky
- pro 1. stupeň rudiče
- pro 2. stupeň žáky
- pro 2. stupeň rodiče
- pro pedagogy
- pro ředitele školy
- šolní jídelna pro žáky
- školní jídelna pro rodiče
Výstup pro školu:
- individualizovaná zpráva pro školu
- obsahuje slovní popis výsledků školy se zřetelem na nadprůměrné odlišnosti v odpovědích jednotlivých skupin respondentů (např. žák x učitel), v odpovědích školy proti průměru ostatních škol
- je zakončen SWOT analýzou školy
- graficky jsou vyznačeny kladné i problematické stránky školy
Zveřejnění výsledků: na květnových třídních schůzkách
SCIO 2014/2015 jsme testovali:
3. ročník – STONOŽKA 3: Čj, M, Aj, Všeobecný, Klíčové kompetence
6. ročník – STONOŽKA 6: Čj, M, Aj, Všeobecný přehled
8. ročník- DOVEDNOSTI PRO ŽIVOT: informační gramotnost, vztahy a komunikace, řešení problémů
SCIO 2013/2014 jsme testovali:
3. ročník – STONOŽKA 3: Čj, M, Aj, Člověk a jeho svět, Klíčové kompetence
4. ročník – FUNKČNÍ GRAMOTNOSTI: Čtenář
8. ročník- DOVEDNOSTI PRO ŽIVOT: informační gramotnost, vztahy a komunikace, řešení problémů
SCIO – 2012/2013 jsme testovali:
3. ročník – STONOŽKA 3: Čj, M, Aj, Človek a jeho svět, Klíčové kompetence
4. ročník – FUNČNÍ GRAMOTOSTI: Čtenář
6. ročník – STONOŽKA 6: Čj, M, Aj, Všeobecný přehled
8. ročník – STONOŽKA: Klíčové kompetence
SCIO – 2011/2012 jsme testovali:
3. ročník – STONOŽKA 3: Čj, M, Aj, Človek a jeho svět, Klíčové kompetence
5. ročník – STONOŽKA 5: Čj, M, OSP
5. ročník – STONOŽKA: Aj
8. ročník – STONOŽKA: Klíčové kompetence II
9. ročník – STONOŽKA 9: Čj, M, OSP
Dává nám to přehled o tom, jak si naši žáci stojí v porovnání s ostatními testovanými školami a jaké jsou rozdíly mazi nimi a žáky z víceletých gymnázií. Naši žáci si vedou velmi úspěšně. Jejich výsledky jsou vždy v horní hranici výsledků. Níže můžete do některých výsledků nahlédnout.